De "IAB MIXX Awards 2011" zijn voor….

De 5de editie van de IAB MIXX Awards vond plaats op 27 oktober jongstleden in het huis “The Egg”, in het hart van Brussel. De jury heeft zijn verdict gegeven in aanwezigheid van 500 personen die allemaal speciaal tot daar waren gekomen om de ceremonie, die de beste interactieve campagnes van het jaar beloont, bij te wonen. Ontdek hier in alle exclusiviteit de winnaars ...

post-image-3

De jury, voorgezeten door Hugues Rey (HAVAS Media), was samengesteld uit de volgende 9 leden: Patricia Boydens (Rabobank.be), Nicolas Deturck (D`Ieteren), Tanja Smits (Electronic Arts), Damien Nicolas (MEC Global), Didier Ackermans (Aegis Media/Isobar), Geert Desager (Tribal DDB & COO DDB), Hans Kerkhoff (Boondoggle) en Alexis Lebedoff (Microsoft Advertising Belux).

Winnaars van de MIXX Awards 2011:

Category Brand awareness & Positioning:

Duval Guillaume Modem - "Bikers" - Carlsberg: Gold
UBIQUITY - "Heaven on Earth" - AXE Excite: Silver
TBWA Brussels - "De gangmakers" - KBC Jongeren: Bronze

Category Direct Response & Lead Generation:

Ogilvy Group - "Ford Transit 45" - FORD: Gold
TBWA - "Beer Adoption" - Maes: Silver
Emakina - "Test-Aankoop" - Test-Aankoop: Bronze

Category Best Brand/Product Launch:

These Days - "The Voice" - Nokia Navigation: Gold
Duval Guillaume Modem - "Safest Route" - Ethias Insurance: Silver
Prophets - "A phygital tour in the MAS" - MAS Museum: Bronze

Special Experimental & Innovative Award

Prophets - "A phygital tour in the MAS" - MAS Museum

Agency of the Year: Duval Guillaume Modem

E-Advertiser of the Year: FORD

Back to top button
Close
Close