Sociale netwerken : de studie die jullie communicatiestrategie zal omvergooien !

Een nieuwe Belgische studie biedt jullie een diepgaande analyse (75 pagina`s) over de impact van de sociale netwerken op de merken in België.

post-image-3

Daarbovenop vindt u de resultaten van een onderzoek bij 150 Belgische adverteerders en het klassement van de 500 meest bezochte Facebook pagina`s in België, gerangschikt op basis van verschillende criteria.

Dit rapport verzamelt eveneens gedetailleerde strategieën van verschillende adverteerders actief op de sociale media, aangevuld door een analyse van hun campagnes om een duidelijk beeld te schetsen van de noodzakelijke criteria voor een sterke strategie (acquisition cost van een fan, ROI, kost van een campagne, ...) Verder biedt de studie verschillende cijfers die een beeld schetsen van de sociale media in België en in het buitenland. Het geheel wordt aangevuld door een verklarende woordenlijst en verschillende bijlages. Een must have voor adverteerders die de stap naar de sociale media willen zetten.


Meer info op www.digimedia.be/socialmedia

Back to top button
Close
Close