Een nieuw "Inbound" agentschap in België

Actigroup en Page-Web, twee Belgische agentschappen die resp. bezig zijn met direct marketing en webmarketing, voegen hun expertises samen en lanceren Pycty, een nieuw bedrijf gespecialiseerd in Inbound Marketing.

post-image-3

Het nieuwe agentschap Pycty wil de Inbound Marketing binnen bereik van de Belgische bedrijven brengen. Met andere woorden, een nieuwe vorm van marketing brengen waarmee een bedrijf op een spontane manier prospects kan aantrekken, en hen tot klanten omvormen.

Het nieuwe agentschap zal dus een niet-opdringerige marketing moeten ontwikkelen die o.a. gebaseerd is op sociale aanbevelingen en de aanwezigheid van de bedrijven op de zoekmachines. Inbound Marketing draait rond 5 pijlers: Content Marketing, Sociale Netwerken, natuurlijke referencing, optimalisering van de Landing Pages en Lead Nurturing.

Pycty biedt de bedrijven dus aan om een zichtbaarheid op lange termijn op het web uit te bouwen, terwijl het ook een meetbare ROI garandeert dankzij de Hubspot tools van het gelijknamige Amerikaanse bedrijf dat aan de origine ligt van het Inbound Marketing Concept en partner is van Pycty voor de Belgische markt.

Achter het Pycty project vindt men twee vennoten die aan de basis liggen van het agentschap Page-Web, Mathieu Gillet en Nicolas Van Rymenant, naast de geassocieerde vennoten van Actigroup, Michel Bruyr en Charlie Malcause.

Back to top button
Close
Close