Geen rust voor MostWanted

De zomer was bijzonder warm voor het digitale Agentschap MostWanted, dat de laatste maanden meerdere ambitieuze projecten aaneengeregen heeft voor rekening van belangrijke adverteerders.

post-image-3

Verschillende grote promo-acties werden door MostWanted uitgewerkt in deze bruisende zomerperiode. Bovenaan de lijst twee wedstrijdacties: de ene voor het bier Desperados ter gelegenheid van het festival Tomorrowland (voor rekening van het agentschap 6+1), de andere voor koekjes Delacre waarbij een wedstrijd gecombineerd werd met het verzenden van postkaarten die gepersonaliseerd konden worden (in tandem met het agentschap Good Morning).

Er was ook een intense activiteit rond internationale projecten met de lancering, begin augustus, van Passport2Europe.com, een grote wedstrijd georganiseerd voor rekening van European Travel Commission (ETC). Doel: Europa laten ontdekken en het als een niet te missen toeristische bestemming promoten op de Amerikaanse, Braziliaanse en Canadese markten.

Nu lijken de hondsdagen van de herfst aangebroken met een gevuld orderboek dat de re-design bevat van de site en de voorstelling van de nieuwe collectie van Noukie`s, de lancering van de nieuwe site van de groep IBA, een opdracht voor ergonomie en design bij een belangrijk project van Test-Aankoop, het in een nieuw kleedje steken van de site van het Brusselse restaurant Chez Léon, ... Zonder twee projecten te vergeten die momenteel afgerond worden voor de Europese Commissie, in samenwerking met Mostra.

"De laatste maanden kiezen steeds meer nieuwe klanten voor ons, wat bewijst dat wij erin geslaagd zijn om ons agentschap te positioneren als een key challenger in de Belgische wereld van digitale agentschappen. En wij kunnen ons alleen maar verheugen over de ongelooflijke groei die ons agentschap in minder dan een jaar neergezet heeft", besluit Vincent Jadot, medeoprichter.

 

Back to top button
Close
Close