Flexmail moderniseert zijn e-mailingplatform om zijn internationale expansie te verzekeren

De Belgische specialist in one-to-one digital marketing verbetert zijn platform, dat instaat voor de verzending van 15 miljoen e-mails per maand, om te beantwoorden aan de sterke groei van zijn business in België en op de internationale markt. Deze technologische modernisering zorgt voor de integratie van sms’en, faxen en prints binnen één enkele gecentraliseerde database.

post-image-3
Het bedrijf Flexmail, gevestigd in Genk, heeft onlangs zijn kantoren op de Oude Markt verlaten om in te trekken in het nieuwe gebouw dat werd ontworpen door de gerenommeerde architect Mario Botta langs de Jaarbeurslaan in Genk. Deze verhuizing maakt deel uit van de internationalisering van de activiteiten van het bedrijf die tot nu toe voornamelijk waren geconcentreerd op Nederland en Frankrijk. Met recht en reden: Flexmail moet inspelen op de groeiende vraag naar de integratie van zijn e-mailplatform in CRM- of CMS-systemen als Microsoft Dynamics, Salesforce of Efficy op verschillende Europese markten (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland) en zelfs in de opkomende landen als Polen, China, Rusland of Singapore.
De internationale uitbreiding van het  Belgische bedrijf, waarvan het online e-mailmarketingplatform ongeveer 3.500 gebruikers telt, zal voortaan worden ondersteund door een nieuwe, grondig gemoderniseerde tool voor het versturen van e-mails.
Er is meer bepaald een doorgedreven integratie van de verschillende Flexmail-kanalen (e-mail, sms, fax en prints) zodat de gebruiker zijn contacten makkelijker kan beheren in één enkel systeem, vergelijkbaar met een miniatuur-CRM.
Kortom, de toepassing die zorgt voor het offline of online versturen van ongeveer 15 miljoen e-mails per maand, wordt vandaag een pak vlotter en efficiënter.
Back to top button
Close
Close