YouTube primeur voor The Subs en Wijs

YouTube lanceert binnenkort een nieuwe methode om meer engagement te halen via Lightbox advertenties. Wijs kreeg alvast de Belgische primeur met het nieuwe album van The Subs!

post-image-3
In november 2013 lanceerde YouTube de `hover to play advertentie`. Deze advertenties zijn gericht op de betrokkenheid van de consument en niet zozeer op het aantal clicks. Aangezien deze advertenties pas worden uitgevouwen nadat je 2 seconden met je muis erover bent blijven hangen, wordt dit formaat minder als spam ervaren door de gebruiker. Wanneer de advertentie dan wordt uitgevouwen, wordt er 1 video afgespeeld. 
 
Vanaf april gaat YouTube hier verder in en lanceert het videoplatform de lightbox advertenties met 3 video`s. Een uitbreiding die de adverteerder heel wat extra voordelen biedt. Door de integratie van 3 video`s wordt het mogelijk om een verhaal te vertellen en om meerdere concepten van je bedrijf naar voren te brengen. 
De adverteerder betaalt wel nog steeds enkel voor betrokken en geïnteresseerde gebruikers!
 
Wijs kreeg de Belgische primeur toevertrouwd met het nieuwe album van The Subs: `Hologram`. 
Hieronder kan je alvast het resultaat bekijken:
Schermafbeelding 2014-03-31 om 14.05.27.png
Back to top button
Close
Close