ListMinut, nr. 1 van het online klussen in België, haalt  €200.000 op

ListMinut, een start-up die in 2013 was opgestart door vier jonge afgestudeerden van de UCL, heeft zonet een fondsenwerving van €200.000 afgerond. Business angels uit het noorden van het land hebben besloten om hun vertrouwen te schenken aan deze start-up die particulieren met elkaar in contact brengt voor het leveren van verschillende diensten in het dagelijks leven

post-image-3
Voor de verdere uitbreiding van ListMinut in het buitenland, de ontwikkeling van een app en een doel van 50.000 gebruikers voor eind  2015, wil ListMinut zijn leiderspositie verstevigen. Een nieuwe versie van de site zal tegen eind 2014 worden gelanceerd en zou het platform meer “user-friendly” moeten maken en zo nieuwe leden aantrekken. De start-up rekent ook op remarketing, adwords en Facebook ads om hem te helpen zijn doelen te bereiken.
 
Dankzij de ondersteuning van zijn investeerders gaat de start-up verschillende gedurfde projecten opzetten. Naast het blijven uitbreiden van zijn markt om zijn groei en zijn leiderspositie te verzekeren, wil ListMinut zich storten op de Business-to-Business. Door een nieuwe markt aan te boren heeft de start-up beslist om zijn ambities te verwezenlijken door zijn diensten aan te bieden doorheen bedrijven. Deze zouden het dagelijks werk van hun werknemers kunnen vereenvoudigen door hen een platform ter beschikking te stellen. Het objectief is de verbetering van het evenwicht tussen privé- en professioneel leven en het welzijn op het werk. Op deze manier wil ListMinut de eerste 2.0 `conciërgewoning` van België worden.  
 
Het jonge team groeit, een logisch gevolg van zijn uitbreiding. Om zijn succesverhaal verder te zetten gaat ListMinut de komende weken verschillende personen, met verschillende achtergronden, aanwerven.
Back to top button
Close
Close