Think Media verrijkt zijn geprogrammeerde strategie met Improve Digital

Think Media, Belgische uitgever die focust op een mannelijk publiek, gaat zijn commerciële strategie versterken door voor de eerste keer geprogrammeerde reclame in te voeren en kondigt een partnership aan met Improve Digital, Europees leider van reclametechnologieën in real time.

post-image-3

Think Media neemt een unieke plaats in op de Vlaamse online en printmarkt. Het is de enige uitgever die zich uitsluitend concentreert op een jong mannelijk publiek (van 18 tot 44 jaar). Zijn online merken zijn de aanvullingen van zijn papieren titels zoals P-magazine en nr10, en online onafhankelijke publicaties zoals clint.be, demotorsite.be, chief.be en moto-online.be. Think Media mikt voornamelijk op de 2,6 miljoen mannen (12 jaar en meer) die leven in het noorden van België.

De uitgever wil profiteren van de toonaangevende technologie Improve Digital, het 360 Platform, om de verkoop voor zijn volledig web- en mobiel inventaris te automatiseren dankzij een eenvormige oplossing. 360 Platform zou hem moeten toelaten om zijn eigen ecosysteem van geprogrammeerde reclame uit te werken, te beheren en te optimaliseren. Think Media zal beschikken over een volledige opvolging van de inkomsten uit directe campagnes, RTB-actoren, reclamenetwerken, ad exchanges, trading desks en ieder ander soort aankoper van mediariumte. Bovendien zal 360 Platform de geprogrammeerde activiteiten aanpassen aan de verkoop van premiumreclame om de resultaten te optimaliseren van de volledige inventaris tussen het werkstation en het mobiele, ongeacht het verkoopskanaal of het gebruikte toestel.

Back to top button
Close
Close