The Word aflevering #8: Bart Swimberghe van Proximus

De 8e aflevering van The Word staat online! De reeks korte video`s die draaien rond digital marketing en geproduceerd zijn door Broadkat en Digimedia, brengt vandaag Bart Swimberghe voor de micro, Head of Smart Advertising Solutions bij Proximus.

Deze week verleent Jean-Vianney Philippe het woord aan Bart Swimberghe! Op het menu: zijn professionele traject, maar ook de digitale spirit bij Proximus, en zijn uitleg over `adressable advertising`.

U komt alles te weten in deze achtste aflevering van The Word!

 

Wat is The Word?
Jean-Vianney Philippe, oprichter van het video-agentschap broadkat en adviseur van de Belgische premier voor digital marketing, is gestart met de productie van korte videofilmpjes. Het idee? Authentieke content opnemen, waarmee een adverteerder een ervaring kan delen, een standpunt, een aspect van zijn strategie of een carrièreadvies. "Met `The Word` zoomen wij in drie minuten tijd in op de essentie van een expertise of levensvaardigheid", kondigde hij toen aan.

Het The Word kanaal op YouTube

De reeks werd enkele weken geleden officieel gelanceerd; elke twee weken zal er nieuwe content uitkomen op Digimedia en zijn social media, evenals op die van Broadkat. Stay Tuned!

Back to top button
Close
Close