Christophe Jauquet, spreker op Digital Pharma Summit

Christophe Jauquet, expert in health marketing en auteur van het werk Healthusiasm, zal een van de sprekers zijn op de Digital Pharma Summit, die op 29 juni doorgaat in Steigenberger Wiltchers.

post-image-3

Waarom zijn de mensen zich meer dan ooit bewust van hun gezondheid en maken ze er zich zorgen over? Hoe maakt u uw klanten echt gelukkig en gezond? Wat verlangen mensen die bekommerd zijn om hun gezondheid van uw bedrijf of uw merk?

Nu de technologie steeds sneller inspeelt op onze fundamentele en sociale behoeften, willen de mensen de beste versie van zichzelf worden. Zij willen ook zo gezond en gelukkig mogelijk zijn, en zorgen voor een goede gezondheid was nog nooit zo hard in de mode. Wil de gezondheidssector relevant blijven voor zijn klanten, dan mag die de Healthusiasm trend niet links laten liggen!

Christophe Jauquet, die mag bogen op een twintig jaar ervaring in de gezondheidsindustrie, helpt de merken en organisaties om te beantwoorden aan de verwachtingen van patiënten en klanten. Hij werpt zijn licht wereldwijd en zal zijn rijke ervaring met u delen op de Digital Pharma Summit van 29 juni (nieuwe datum) eerstkomend, om 14u05, tijdens een sessie met thema "The patient is no longer patient".

Afspraak dus in het Steigenberger Hotel volgende week vrijdag. U zal er Christophe ontmoeten, maar ook tal van andere sprekers zoals Kevin Raymakers van Pfizer, Luca Matarazzo van Novartis en Laurence Auquier van Takeda. Info & inschrijvingen: https://www.digimedia.be/pharma/subscribe 

Back to top button
Close
Close