Playbook voor media-agentschappen: hoe uw digitale uitgaven optimaliseren

De gezondheidscrisis was een echte digitale boost voor bedrijven over de hele wereld. Een digitale verschuiving die de uitrol van een nieuwe economie voorafgaat, met nieuwe manieren om het commercieel aan te pakken en nieuwe procedures om het werk te organiseren. Volgens het "Skills Revolution"-onderzoek van Manpower heeft 36% van de Belgische bedrijven tijdens de crisis zijn digitalisering versneld. Ook de manier van zakendoen is veranderd, met de opkomst van e-commerce en online reclame, die leidden tot de nodige aanpassingen in de manier om de uitgaven te beheren.

post-image-3

Deze technologische aanpassing is essentieel geworden een toekomstperspectief. te hebben. Volgens onderzoeksbureau Forrester zou Europa zijn technologische uitgaven moeten verhogen met 5,4% en de IT-uitgaven zouden in de loop van dit jaar de 1.140 miljard euro moeten bereiken.

Deze nieuwe realiteit zet uiteraard de agentschappen op de eerste rij, die gespecialiseerd zijn in het digitale en die hun klanten kunnen begeleiden bij deze transformatie, hen het voorbeeld tonen.

In zijn whitepaper geeft Soldo het woord aan agentschappen uit de top 100 van België. Het ontcijfert de trends en goede praktijken voor het beheer van digitale uitgaven. Dit werk werd gerealiseerd voor digitale agentschappen die hun manier van werken en hun uitgeven te beheren terug willen overwegen.
Naast de vele best practices en getuigenissen vindt u er ook  tips waarmee u de groei van uw bedrijf een boost kan geven.

Download het playbook "Het beheer van digitale uitgaven optimaliseren" om te begrijpen hoe u de controle behoudt over explosief groeiende media-uitgaven.

Back to top button
Close
Close