Het Waalse agentschap Dogstudio vaart voortaan onder Nederlandse vlag

Dogstudio, een agentschap uit Namen dat gespecialiseerd is in digitale creatie, werd overgenomen door het Nederlandse agentschap DEPT.  Weer een stap vooruit voor dit kleine agentschap dat internationale faam geniet.

post-image-3

Het agentschap Dogstudio uit Namen, dat gespecialiseerd is in digitale creatie, heeft internationaal naam gemaakt dankzij zijn technische knowhow. Het heeft Microsoft, de New York Times en het festival Tomorrowland als klant - een mooi uithangbord voor het jonge bedrijf waarop vele bedrijven uit het buitenland azen.

Het agentschap DEPT onderscheidt zich met al zijn bedrijven, en heeft nu de overname aangekondigd van de Naamse studio. Het is al enkele jaren dat DEPT en Dogstudio samenwerken aan verschillende projecten. De Nederlandse groep wil nu verschillende agentschappen overnemen en zo een wereldwijde groep van creatieve agentschappen creëren waar Dogstudio zijn expertise in immersieve en 3D-ervaringen zal inbrengen.

Ondanks de overname beklemt de medeoprichter van Dogstudio dat dit geen enkele impact zal hebben op zijn klanten noch zijn personeel. Het agentschap zal niet verdwijnen, het zal enkel samenwerken met zijn overnemer om aan grote projecten te blijven werken, zoals de Wereldcup of de Wereldtentoonstelling.

Back to top button
Close
Close