Brand New Day Agency brengt de ultieme bijbel uit over best practices, trends in grafisch ontwerp en inhoud

Wist je dat de gemiddelde aandachtsspanne van een gebruiker op sociale media 8 secondenis? In een ultragedigitaliseerde wereld die verzadigd is met informatie en reclame, wordt het steeds moeilijker om je publiek aan je te binden. In deze meedogenloze wereld loop je steeds het risico te worden weggevaagd van je publiek als je een aantal basisbegrippen over het creëren van inhoud niet respecteert.

post-image-3

Hoe kan je opvallen tussen de zee van content die constant op de smartphoneschermenstroomt? Een van de antwoorden op deze vraag is om de trends te analyseren.

Of het nu gaat om de terugkeer van de jaren 2000, van het absurde of om een comeback van grunge, trends blijven codes dicteren en verdelen de adverteerders in twee categorieën: degenen die weten hoe ze er hun voordeel mee moeten doen en... de anderen!

Opgelet: er is wel iets wat je in gedachten moet houden. Zich elke TikTok-trend eigen proberen te maken, is niet noodzakelijk de meest geschikte strategie voor elk merk.

Trends begrijpen en volgen, gaat echter ook over het begrijpen van de mindset van je publiek. Vertel maar eens: welke marketeer zou de toegang tot deze waardevolle informatie weigeren?

Brand New Day Agency heeft dus besloten om een contentbijbel te creëren met best practices en trends op het gebied van grafisch ontwerp en digitale content. Alles is uitputtend behandeld: van de oorsprong van de voorgestelde elementen (het gaat onder andere over de tijd van Marcel Duchamp) tot concrete voorbeelden waar deze trends worden toegepast.

Een 'kort' PDF-bestand dat gratis toegankelijk is, met niet minder dan 130 pagina's inzichten voor iedereen die zijn kennis over contentcreatie wil uitbreiden en zich wil openstellen voor de talloze mogelijkheden die de digitale wereld biedt.

Mis de kans niet om ideeën en inspiratie op te doen met dit uitgebreide onderzoek.

het witboek is hier beschikbaar.

Over Brand New Day Agency

Brand New Day Agency, vroeger WebVeille, is een social media management bedrijf opgericht door Angelo Geraci & Jonathann Mingoia in 2009. Sinds 2018 is Brand New Day Agency geleid door Sabina Gishvarova (Managing Director) en telt nu een tiental medewerkers (gespecialiseerd in strategie, content creatie en performance marketing).

Met 12 jaar ervaring in het werken met de grootste Belgische adverteerders positioneert het bedrijf zich nu meer en meer als een 360° social agency die data en creaties perfect integreert, onder andere dankzij de recente aanwerving van twee ervaren motion graphic designers.

Het agentschap werkt nu met bekende adverteerders op Europees niveau, zoals Mercedes-Benz, Geberit, Opel, Delhaize, Hill's Pet en Quick-Step - om er maar enkele te noemen. Het stelt zijn vaardigheden ook ter beschikking van kleinere spelers die actief zijn in de e-commerce sector, zoals Les Secrets du Chef of Living Square Meubelen.

Back to top button
Close
Close