Een schitterende summer edition van de Social Media Summit

Op 24 juni vond de zomereditie plaats van de Social Media Summit, een groot succes voor het evenement waaraan meer dan honderd mensen deelnamen.

post-image-3

Voor deze nieuwe editie verwelkomde de Social Media Summit tal van sprekers, waaronder Decathlon,  Brand New Day, Ogilvy Social Lab, Ford, Sortlist, TUI Belgium, Efluenz, Colruyt Group, The Body Shop, Influencials, naast het panel influencers dat bestond uit Ruxandraioana, Marius Rosiere, Mama van vijf en Amandine Belgica.

De editie stond in het teken van sharing, en de sprekers volgden elkaar op om ons verrijkende en gevarieerde presentaties te brengen, om de werking van de sociale media beter te begrijpen.

Decathlon opende de rij en besprak de waarden en de strategieën van het bedrijf, het onthulde ons hoe het merk de waarden van het bedrijf integreerde in de campagnes en hoe influencer marketing daarbij een rol speelde.

Brand New Day heeft ons vervolgens gesproken over de aandacht die men op de social media heeft en hoe men de aandacht van de gebruikers kan trekken. Het vertelde ons dat de sleutel daarbij was om gebruik te maken van trends, op de hoogte te blijven van de laatste tendensen,  en zo de band met het publiek te behouden.

Sortlist gaf ons een conferentie over do’s en don’ts op de sociale media. Wij hadden ook de eer om nog niet gepubliceerde cijfers te krijgen gebaseerd op onderzoeken en de ervaring van het bedrijf.

Om een compleet overzicht te verkrijgen van de sociale media en hun werking, waren er vier influencers aanwezig om hun ervaring met ons te delen. De influencers van het agentschap Gravity Influencers hebben transparant en gepassioneerd gesproken over hun dagelijkse leven en zij deelden met ons de positieve en negatieve kanten van hun vak.

Nog andere presentaties hebben deze unieke namiddag geanimeerd, wat voor veel uitwisseling zorgde en ons getoond heeft hoe deze bedrijven en agentschappen hard werken om hun klanten en hun publiek de beste ervaring te bieden.

Met de steun van Brand New Day, Proximus en Microsoft.
 

Back to top button
Close
Close