Is de crisis een geschenk voor merken?

Beluister Teamleaders Agency Life-podcast met Marc Fauconnier (ACC). Kun je groeien als merk tijdens een crisis? Jazeker. Meer nog: historische data tonen aan dat merken véél marktaandeel kunnen winnen - zolang ze investeren gedurende een moeilijke periode.

post-image-3

Denk aan de profetische woorden van F1-held Ayrton Senna: “You can’t overtake 15 cars in sunny weather but you can when it’s raining.” Volgens Marc is die boodschap perfect toepasbaar op communicatie- en reclamebureaus.

Marcs gloednieuwe boekje ‘Hoera! Het is crisis!’ is een pleidooi om te groeien en te investeren, in plaats van in je schulp te kruipen in donkere tijden.

Teamleader liet Marc lustig zijn inzichten delen voor hun Agency Life-reeks. De blog en de podcast vind je hier.

De Agency Life-podcast van Teamleader is te horen op Soundcloud, Spotify, Apple Podcasts en Google Podcast. Beluister alle afleveringen hier.

Nog niet ingeschreven voor de Agency Life-nieuwsbrief? Dat doe je hier.

Back to top button
Close
Close