Ecommerce Summit: full house!

Op 26 april had de 8e editie van de Ecommerce Summit plaats – opnieuw een succes voor dit evenement dat meer dan 130 deelnemers en een dozijn presentaties bijeenbracht.

post-image-3

Bij deze nieuwe editie waren verschillende bedrijven aanwezig om hun ervaringen met ons te delen, zoals Ikea, Tui, GfK, Clicktrust, Veepee, Tony’s Chocolonely, MKKM, Kiabi, Thalys, Danone, Louis Vuitton en Toyota.

Kristien Segers, Country Ecommerce Integration Manager bij Ikea opende het bal door aan te tonen hoe e-commerce zich op plaatselijke schaal ontwikkelt in een omnichannel wereld.

Fabian Van de Wiele, CEO van Clicktrust, was ook aanwezig. Hij legde ons uit hoe een bedrijf te ontwikkelen en welke strategie te kiezen om dit op lange termijn te laten werken.

Alexandra Illiashova, Head of Media bij Danone, gaf een conferentie over de oprichting en het onderhoud van een webwinkel voor consumenten.

Nog tal van andere thema’s werden behandeld, zoals de cruciale link tussen social media en e-commerce, hoe u de behoeften van uw publiek beter leert kennen, wat de innovatieve oplossingen zijn voor de levenscyclus van een product, en de impact van AI en algoritmes in e-commerce.

Met deze middag, die in het teken stond van uitwisselingen en innovatie, konden de genodigden en sprekers hun ervaring delen over een sector die alsmaar blijft groeien.

Big thank you to Clicktrust for their support and trust! 

Back to top button
Close
Close