Ludwig x Serviceplan levert een eerste nationale communicatiecampagne voor de Emilie Weber Group

Na een identity revamp ontwikkelden de Belux hybride teams van Ludwig x Serviceplan een 8 weken durende sensibiliserings- en positioneringscampagne voor de Emile Weber Group, leider in mobiliteitsdiensten, reizen en bedrijfsevenementen.

post-image-3
Via een creatief storytellingproces georkestreerd rond 4 hoofdscenario's, een contentpublicatiestrategie gedefinieerd in drie fasen en een op maat gemaakt lokaal mediaplan, onthult de campagne een selectie van momenten uit het leven van zijn klanten via verschillende offline en online touchpoints. 

Door hun samenwerkingsprocessen konden de Belux-teams al hun respectieve expertise in het bepalen van de merkstrategie, de creatieve richting en het ontwerp, het creëren van inhoud (film, foto's, animaties), het online & offline mediaplan en de productie activeren. De kenmerken van de productie en de keuze van de medewerkers, locaties en acteurs weerspiegelden en bevestigden de lokale wortels van de diensten die Emile Weber en zijn gebruikers promoten.

"We waren enthousiast over de manier waarop de teams van Ludwig x Serviceplan creativiteit, strategische doelstellingen, inhoud en mediaplanning naar een hoger plan tilde en combineerden. Ze waren in staat om een gepersonaliseerd en gestructureerd communicatieplan te definiëren om onze diensten duidelijk te identificeren en te positioneren binnen de campagne en om deze te voeden met gerichte storytelling gedurende de 8 weken van publicatie". Luc Miller, Hoofd Marketing en Communicatie - Emile Weber Group.

De campagne is te zien in het hele land in FR/LU/ENG, van 20 november 2023 tot 14 januari 2024 op alle geactiveerde communicatiemedia.
Back to top button
Close
Close