Ethias zet zijn eigen medewerkers in de spotligh

Ethias heeft voor het derde jaar op rij de Top Employer-award gewonnen. Dit viert de Belgische verzekeraar met een grote employer branding campagne waarmee ze ook hun nieuwe employee value proposition in de kijker zetten en communiceren naar een breed publiek in België.

post-image-3

Samen met baas.agency, het Antwerpse employer branding en digital recruitment marketing agency, kiest Ethias ervoor om dit 100% digitaal aan te pakken. In de gloednieuwe campagnevideo, die ons door de lens van de Award door het hoofdkantoor in Hasselt leidt,  spelen de medewerkers van Ethias zelf de hoofdrol. 

Voor de realisatie van de video werkten ze samen met het regisseursduo Jonathan Van Hemelrijck & Bastiaan Lochs, de makers van de laatste clips van Tamino en Angele.  Naast YouTube en social advertising is er ook gekozen voor enkele premium websites om een zo groot mogelijk bereik te hebben.

De look & feel van de video wordt digitaal doorgetrokken om mensen mee te nemen in het werkgevers verhaal van Ethias en te overtuigen om een collega te worden.

Back to top button
Close
Close