The Marcom Engine & dentsu presenteren: “MINI gaat de extra mile voor zijn “Salondeals”

Aangevuurd door een toegewijde fanbase introduceert het iconische merk MINI zijn onweerstaanbare "Salondeals " in het autolandschap.

post-image-3

Alle MINI-liefhebbers komen aan hun trekken: de fans van de modellen van de nieuwste generatie, zoals de nieuwe MINI Cooper Electric of de indrukwekkende MINI Countryman met zijn krachtig SUV-design en imposante aanwezigheid, én de liefhebbers van andere modellen met het onmiskenbare ‘go-kart’-gevoel. 

Voor MINI volstaat een kortstondig aanbod niet. Het automerk gaat de extra mile en laat liefhebbers tot eind februari genieten van de salonvoorwaarden. De campagne, treffend verwoord als "NEW MINI. HAPPY YOU.", wordt georkestreerd door Serviceplan, Media.Monks et Berylls (The Marcom Engine alliance), in samenwerking met offline mediapartner dentsu. Deze veelzijdige campagne omvat sociale netwerken, digitale media, printpublicaties, een uitgebreid 2M2-netwerk en introduceert innovatieve (D)OOH XXL-formats, waaronder de opvallende reuzenlift in het hartje van het Centraal Station van Antwerpen. Je kan er niet naast kijken.

Een van de hoogtepunten van deze campagne was de MINI BIG LOVE Boat die in Antwerpen en Brussel kwam aanmeren. Met dit unieke evenement brachten we fans samen om hun gemeenschappelijke passie voor MINI te delen en om hen de BIG LOVE van het iconische merk te laten ervaren.

In februari breidt het gamma uit in de MINI Showrooms en wordt de toewijding van het merk om de BIG LOVE te delen onderstreept. Want MINI is meer dan een voertuig, het is een levensstijl. Bovendien staat de gloednieuwe MINI Countryman, de jongste telg in de familie, klaar om ontdekt te worden bij de MINI concessiehouders in het hele land.

Back to top button
Close
Close