Ontdek het Programma !

De nieuwe editie van de Programmatic Advertising Summit heeft plaats op 28 maart in Brussel. Ontdek de sprekers en hun presentaties over de wereld van programmatic.

post-image-3

Op de afspraak zijn Vistar Media en Clear Channel die u zullen uitleggen hoe u de DOOH kan gebruiken in uw Programmatic-strategie.

In een wereld waar cookieless overheerst zal Julien Hamaïmi, hoofd programmatic bij Spotify, zijn tips over first-party data bij Spotify met u delen.

Proximus zal op dit elan verdergaan en tonen hoe u een programmatic campagne correct kan meten ondanks het verdwijnen van cookies.

We worden ook vergast op de presentatie van Simon Mahieu, hoofd digital marketing bij Ladbrokes, die de relatie zal behandelen tussen programmatic advertising en kansspelen en sportweddenschappen.

Nog vele andere sprekers zullen aanwezig zijn van bedrijven zoals Takeaway, Tui en Displayce. Neem deel aan de Programmatic Advertising Summit en til uw bedrijf naar nieuwe hoogtes door uw boodschap in real time te personaliseren.

Ontdek het programma en doe mee!

Back to top button
Close
Close