Serviceplan Make bundelt krachten met Kérastase voor een verbluffende campagne

Serviceplan Make heeft zich aangesloten bij het luxe haarverzorgingsmerk Kérastase voor de lancering van hun nieuwste producten. Het hart van deze samenwerking wordt gevormd door de getalenteerde actrice Sydney Sweeney, die het nieuwe gezicht van Kérastase is.

post-image-3
Om dit partnerschap en de lancering van de nieuwste Kérastase-producten te vieren, heeft Serviceplan Make een boeiende campagne op verschillende platforms georkestreerd. Het pronkstuk van deze campagne is een tram met afbeeldingen van Kérastase, die door de straten van Amsterdam rijdt. Dit trekt niet alleen de aandacht, maar dompelt consumenten ook onder in de luxe wereld van het merk.

Als aanvulling op de tramcampagne zijn digitale inhoud gecreëerd voor socialemediaplatforms. Van meeslepende video's die de effectiviteit van Kérastase-producten benadrukken tot boeiende berichten met Sydney Sweeney zelf in de hoofdrol, deze digitale inhoud is ontworpen om enthousiasme rondom het merk te genereren.

Bovendien heeft Serviceplan Make gedrukte materialen ontworpen die worden verspreid naar kapsalons in België en Nederland. Deze materialen benadrukken niet alleen de belangrijkste kenmerken van de nieuwste Kérastase-producten, maar dienen ook als waardevolle tools voor salonprofessionals om hun klanten te informeren en te inspireren.
 
Back to top button
Close
Close