LBi versterkt haar CRM expertise

Na zich 10 jaar gericht te hebben op eCRM en eMarketing, verlaat José Fernandez Citobi en vervoegt hij als Client Services Director LBi. In deze functie zal José, naast het leiden van één van de 5 teams gespecialiseerd in klantenstrategie, een kapitale rol spelen in de ontwikkeling van de CRM expertise van LBi Belgium, en dit in samenwerking met de LBi Group.

post-image-3

In maart 2009 lanceerde de LBi Group haar Customer Interaction Department om brands, in een wereld waarin `sociale verbondenheid` meer en meer centraal staat, te helpen hun relatie met klanten efficiënter te beheren.Deze LBi-afdeling  combineert de traditionele CRM aanpak met de « sociale CRM ».

« De strategie van LBi op vlak van interactieve marketing, die zich richt op het onderhouden van de dialoog met de verbruiker of prospecten van de klanten-bedrijven van het agentschap, heeft me overtuigd » legt José Fernandez uit, Client Services Director, LBi. « Er is geen sprake van het tegenover elkaar plaatsen van offline en online. De doelstelling is het opbouwen van een relatie met de doelgroepen. Namelijk, de eigenlijke basis van CRM, mijn lievelingsdomein. Bovendien bezit LBi de personen, technologie en partners om met succes deze nieuwe digitale wending te nemen. »

Back to top button
Close
Close