Q8 kiest voor TheseDays

Enkele maanden geleden schreef Q8 een aanbesteding uit om haar getrouwheidsprogramma te optimaliseren. En het is het agentschap These Days dat deze markt in de wacht kon slepen!

post-image-3

Een van de onderdelen van de aanbesteding was de eindejaarscampagne. Die was bedoeld voor de gebruikers van de plus-kaart (het getrouwheidsprogramma van Q8), en wilde hen laten profiteren van hun kaart, dankzij een interactieve benadering en een gepersonaliseerde boodschap.
De campagne beperkt er zich niet toe om enkel de bestaande klanten te belonen, maar wil ook nieuwe klanten veroveren. `Wij zijn ervan overtuigd dat het goed onderbouwde aanbod van These Days ons getrouwheidsprogramma aanzienlijk zal versterken", legt Katia Van Bouwel uit, Retail Marketing Manager bij Kuwait Petroleum.

Buiten Q8 verzorgt These Days ook het CRM-beleid bij Nokia Benelux, Land Rover en IJsboerke.

Back to top button
Close
Close