Go Loud ondersteunt bedrijven in hun duurzame communicatie

Go Family versterkt ecosysteem van duurzaamheidsdiensten met duurzame bedrijfscommunicatie.

post-image-3
Vandaag lanceert Go Loud, een nieuw lid van de Go Family dat bedrijven ondersteunt bij het communiceren van hun duurzaamheidsverhaal. Voor bedrijven die zich inzetten voor groene en ethische praktijken, is de juiste communicatie cruciaal. Maar een steeds klimaatbewuster publiek, maakt bedrijven weerhoudend uit vrees voor kritiek of greenwashing claims. Go Loud wil die vrees wegnemen via gerichte ondersteuning en training zodat oprechte, positieve klimaatverhalen ook gehoord worden.

Groeiende druk op bedrijven

“Er is steeds meer aandacht voor klimaatbewustzijn, en dus ook bij bedrijven staat duurzaamheid steeds centraler in de bedrijfsvoering”, aldus Delphine Van Hoecke, founder van Go Loud.

"Met een steeds klimaatbewuster publiek lopen bedrijven tegen heel wat uitdagingen aan en neemt de druk om op een effectieve manier over duurzaamheid te communiceren toe. Go Loud wil hen ondersteunen in het laten horen van hun duurzame stem, en zo een positieve impact te hebben op de globale duurzaamheidsdoelstellingen." Delphine Van Hoecke, Founder van Go Loud.
Back to top button
Close
Close