Twoo wordt er drie!

Social discovery site Twoo.com mag deze week drie kaarsjes uit blazen. Op die drie jaar heeft het de website een enorme groei gekend! Wat begon als een kleine start-up in Gent, is nu een internationale onderneming die in meer dan 200 landen en in 38 talen actief zijn. De ambities van het bedrijf blijven torenhoog!

post-image-3
Twoo.com werd in 2011 opgericht. Het doel was om een netwerksite te lanceren waar mensen elkaar op een leuke, ongedwongen manier en in een veilige omgevingen kunnen leren kennen. Gebruikers geven elkaar likes op basis van foto`s en voorkeuren. Als twee mensen elkaar leuk vinden, dan is er een match. 
Het gaat hier duidelijk om een sterk concept, want na amper 18 maanden was Twoo volgens comScore de grootste ontmoetingssite ter wereld. CEO Lorenz Bogaert schrijft het succes toe aan het gratis gebruik, de innovatieve matchmaking algoritmes en het grote aantal actieve en authentieke leden. Twoo laat het succes echter niet naar haar hoofd stijgen en blijft steeds de nieuwste trends opvolgen en uitbreidingen doorvoeren aan de website, ook op basis van de feedback van de gebruikers.
Back to top button
Close
Close