Selligent benoemt Nick Worth tot Chief Marketing Officer

Selligent heeft Nick Worth aangesteld op de volledig nieuwe post van Chief Marketing Officer, een erg belangrijke functie nu de internationale provider van marketing automatisering zijn banden met de Verenigde Staten versterkt en vernieuwende oplossingen blijft aanbieden aan de specialisten in digital & relationship marketing.

post-image-3

Nick Worth is een Amerikaanse ondernemer die in de sector van de digitale marketing verkeert en nauw samenwerkt met tal van vernieuwende platformen en agentschappen. Hij is ook consultant bij tal van `start-up` en agentschappen uit de wereld van de digitale marketing in Europa en de Verenigde Staten.

Nick heeft zijn diploma`s behaald in Harvard en Oxford. Hij was specialist in marktstudies en strategieconsultant vooraleer Schematic op te richten, een internationaal interactief agentschap dat een stevige reputatie opgebouwd heeft in het bedenken van multiplatforme digitale diensten. Vooraleer het agentschap overgenomen werd door WPP en de nieuwe naam Possible kreeg, heeft het conceptueel en technologisch werk van Schematic voor NBC, Target, Dell, Microsoft en BBC tal van bekroningen behaald.

Nick zetelt sinds april 2013 in de Beheerraad van Selligent.

Back to top button
Close
Close