Dave Chaffey: een framework om de interactieve marketingpuzzel in elkaar te doen passen

Eén van de sprekers op het Fusion Marketing Event op 23 maart is Dave Chaffey, die er ook, net als de andere sprekers, tijd en ruimte maakt om met de bezoekers van gedachten te wisselen.

post-image-3
Chaffey, dé all-round interactieve marketingexpert bij uitstek, geeft zijn visie op de huidige marketingevoluties en een preview van zijn keynote op dit unieke evenement.
 
Chaffey: “Bedrijven die vandaag het meest uit hun digitale marketing willen halen moeten weten hoe de verschillende onderdelen van de marketingpuzzel in elkaar passen. Ze mogen de verschillende digitale kanalen en tactieken zoals SEO, e-mail marketing, display advertising, social en affiliate marketing niet los van elkaar beheren”.

Hij vervolgt: “Ze moeten, integendeel een geïntegreerde content- en mediastrategie hebben die een engagerend en onweerstaanbaar merk bouwt waar mensen bij willen betrokken worden”.

11 ingrediënten om te slagen met een geïntegreerde interactieve marketing

“Om de bezoekers van de Fusion Marketing Experience een kader te bieden zal ik hen ons RACE framework tonen en uitleggen dat ik heb ontwikkeld om hen een holistische roadmap te bieden voor hun digitale marketing”.

Dave geeft ook een preview van zijn keynote: “Ik zal op het evenement een overzicht geven van wat ik geloof dat de 11 essentiële ingrediënten zijn voor elke organisatie die in 2011 wil slagen. Deze omvatten thema’s zoals content, site optimalisatie, search en social media marketing”.

“Ik zal voorbeelden tonen van bedrijven die snappen wat een geïntegreerde digitale marketing is en de fouten van bedrijven die het niet snappen. En, aangezien we toch al een stuk in 2011 zijn, zal ik ook de belangrijkste trends tonen die ik tot nu toe heb genoteerd”.

Je resultaten boosten met Google Analytics

Dave geeft ook een workshop over een beter gebruik van web analytics op het evenement. Daarover zegt hij: “In die workshop wil ik tonen wat de meeste bedrijven missen als ze werken met Google Analytics. Om daar het meeste uit te halen, moet je het aanpassen aan je business. Ik merk dat de meeste bedrijven de belangrijkste customisaties missen of niet de rapporten en KPI’s gebruiken die ze nodig hebben om het inzicht te verwerven dat ze echt nodig hebben om de resultaten van hun sites en campagnes te ‘boosten’. In de workshop zal ik zes verschillende topics bespreken op dat vlak, van eenvoudig tot gevorderd”.

Mis Dave Chaffey en de andere topsprekers niet en schrijf in voor Fusion Marketing Experience op 23 maart.

Back to top button
Close
Close