Geschreven op

Een nieuwkomer bij de Web Analytics

ClickAnalyst gaat van start in het kleine wereldje van de Belgische Web Analytics. Een start-up uit Brussel, die meteen al zijn eerste grote klanten binnenhaalde...

Een nieuwkomer bij de Web Analytics
 
 

Het in Web Analytics gespecialiseerde agentschap, met Roland Harms aan het hoofd (ex online communicatiespecialist van de Colruyt Group), wil zich onderscheiden van de andere spelers die al op de markt zijn. Want "het bedrijf  doet enkel aan Web Analytics, terwijl het ook volledig onafhankelijk staat tegenover de regieën, sites en campagnes die het meet", licht Cédric Donck toe, Beheerder van het bedrijf en Business Angel van het project.

De belangrijkste missie van ClickAnalyst bestaat er met andere woorden in om de klant behulpzaam te zijn bij het installeren en de configuratie van zijn "dashboards", en de opvolging te verzekeren van de maandelijkse rapporten.

Het kleine team consultants, dat zich in Ukkel (Brussel) gevestigd heeft en in december 2011 van start ging, heeft in enkele weken tijd al verschillende belangrijke namen kunnen strikken zoals Le Soir, Promocity, Golden Palace, ImmoVlan.