Het nieuwe 100% digitale gezicht van 3Suisses

3Suisses heeft zijn papieren catalogus stopgezet en is nu een `pure player`. De nieuwe ambitie is duidelijk: 3suisses.be, met de steun van de in Doornik gevestigde teams, de kans bieden om leader te worden op het vlak van mode en decoratie op internet in België en snel opnieuw rendabel worden.

post-image-3
Om het nieuwe gelaat van het bedrijf te promoten engageert 3Suisses een grote mediacampagne met een tv-campagne, een street marketing-actie in Antwerpen - een grote première voor het merk -, partnerships met Belgische online magazine (een Waals, de ander Vlaams), sponsoring van de uitzending Rising Star, uitgezonden in België op Plug RTL, net als een omvangrijke actie op internet en de sociale netwerken. 
De kern van de mutatie van 3Suisses bevindt zich online, op zijn internetsite, nu zijn enig verkoopkanaal. De nieuwe site van 3Suisses.be werd helemaal vernieuwd en gemoderniseerd en is nu het uithangbord van de metamorfose van het merk. En in de komende weken zal 3Suisses zijn community uitnodigen op tal van digitale afspraken. Zo worden er tal van nieuwe mobiele apps verwacht.
3Suisses werkt nu ook met een geheel nieuw medium: de "magaloog". Een nieuw formaat dat zich tussen een catalogus en een magazine bevindt en dat focust op evenementen. Dit werd door het merk gecreëerd om de link tussen 3Suisses en zijn klanten te versterken via de website. De magaloog is creatiever, ambieert meer, en volgt het ritme van de seizoenen. Zo begeleidt het de klanten in hun shoppingervaring op de site 3Suisses.be. De magaloog, een avant-première in België, is voortaan al beschikbaar in 100% digitale versie. 
3Suisses, dat al aanwezig is op Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest en Youtube, zal op de sociale netwerken ook de dialoog benadrukken met zijn mode- en deco-communities.
Andere nieuwigheden worden nog verwacht: de komende weken volgt een uitnodigende video op YouTube. 
Back to top button
Close
Close