BeCommerce Awards 2011: de resultaten!

Gisteren vond de zesde editie plaats van de BeCommerce Awards uitgereikt door BeCommerce, vakblad Inside en Q&A Research & Consultancy. De uitreiking ging door in het Kasteel van Brasschaat. Meer dan 300 gasten waren aanwezig.

post-image-3

De BeCommerce Awards bestaan uit twee hoofdcategorieën: publieksprijzen en prijzen uitgereikt door een vakjury. Het aantal beoordelingen en stemmen bedroeg ruim 200.000 tegenover 124.337 in 2010.

De leden van de vakjury waren: Aad Weening (IMR World Team, juryvoorzitter), Jo Caudron (Dear Media), Anne Everard (Ministerie voor Ondernemen en Vereenvoudigen), Julien Blanchez (Google Belgium), Patrick Marck (IAB Belgium), Boris Jancen (Inside Digital Media), Frank Jahn (Parcels & Express – De Post), Jean-Pierre Herdies (Mondial Relay Benelux), Melissa Rancourt (Boston University), John Ruijsch (Fiege), Peter Ryckaert (FEWEB), Peter van Laere (onafhankelijk e-commerce ondernemer) en Pierre Willaert (Ogone Belgium).

Ziehier de resultaten van deze zesde editie:

Publieksprijzen 2011 

-   Auto & toebehoren: banden-pneus-online.be
-   Consumentenelektronica: coolblue.be
-   Huis, Tuin & Dier: e-shop.hubo.be
-   Kleding & Toebehoren: snapstore.be
-   Multimedia: eci.be
-   Ontspanning & Vrije Tijd: photobox.be
-   Reizen: Sunjets.be
-   Schoonheid & gezondheid: yvesrocher.be
-   Vliegtickets: jetairfly.com

Overall Winnaar Publieksprijs: coolblue.be
Winnaar BeCommerce Conversation Award: coolblue.be

Vakprijzen 2011

Winnaar BeCommerce B2C Award: coolblue.be
Winnaar BeCommerce Innovation Award: Minister Van Quickenborne
 

BeCommerce Overall Winner 2011: coolblue.be

De som van publiekspunten (55% in het eindresultaat) en de punten van de vakjury (45% in het eindresultaat) gaf de eindwinnaar.

Back to top button
Close
Close