Nieuwe versie van Altitude IP Contact Center 3.5

Altitude Software, een leverancier van oplossingen voor contact centers, kondigt de lancering aan van versie 3.5 van Altitude IP Contact Center. Deze nieuwe versie bevat SIP-functionaliteiten die toelaten operationele kosten aanzienlijk te drukken en monitormogelijkheden van contact centers te verhogen.

post-image-3
De nieuwe versie maakt verbeterde standaardisatie en virtualisatie van VoIP mogelijk, een nieuwe tendens in de meer geavanceerde contact centers. Analist Steve Blood merkte in een recent rapport van Gartner (‘Companies Should Use IP Telephony to Virtualize Their Contact Centers’) het volgende op: “een IP-telefoonarchitectuur heeft twee belangrijke functies: de access points van inkomende gesprekken in contact centers verdelen en erover waken dat er geen zwakke punten zijn. Dit zorgt voor meer flexibiliteit bij het inzetten en het managen van consultants voor de klantendienst in het hart van een onderneming.”

Het Altitude IP Contact Center is een volledig modulaire softwaresuite die de Altitude uCI (Unified Customer Interaction) multi-channel softwareoplossing combineert met de Altitude vBox, een softswitch die geoptimaliseerd is voor contact centers. De laatste versie biedt contact centers de voordelen van SIP trunking, gecentraliseerde spraakopname via IP en spraakautomatisering voor uitgaande oproepen, die resulteren in tal van nieuwe functies en extra ondersteuning voor een aantal hardwareplatforms.

Back to top button
Close
Close