Xerox en De Post zorgen voor Europese primeur

Xerox opent in samenwerking met De Post het Xerox One to One Lab, een testcentrum dat de voordelen van direct marketing met gepersonaliseerde boodschappen moet aantonen. Het gaat om het eerste laboratorium van dit type in Europa.

post-image-3
Het moet klanten en prospecten helpen zich bewust te worden van de voordelen van direct marketing met gepersonaliseerde boodschappen in functie van de behoeften en/of de consumptiegewoonten van elke klant in vergelijking met klassieke direct marketing. De belangrijkste doelgroep van het Xerox One to One Lab bestaat uit organisaties die een uitgebreid assortiment producten en diensten aan het grote publiek aanbieden.

“We hebben besloten het Xerox One to One Lab op te richten om organisaties die zich tot het grote publiek richten in staat te stellen de efficiëntie en rentabiliteit van direct-marketingcampagnes met gepersonaliseerde boodschappen tegen een lagere kostprijs na te gaan. Voortbouwend op die ervaring beschikken ze vervolgens over alle elementen om risicoloze investeringen te doen in infrastructuren die ze kunnen doorvoeren of om een beroep te doen op externe professionals”, besluit Pierre Collette, marketing and communications manager Xerox Belux.
Back to top button
Close
Close