Mediaplus lanceert nieuwe De'Longhi Coffee-campagne met Brad Pitt

De'Longhi, wereldleider in innovatieve koffiemachines, heeft de samenwerking met Hollywood-icoon Brad Pitt hernieuwd voor hun koffiecampagne die in april 2024 start.

post-image-3
De'Longhi, wereldleider in innovatieve koffiemachines, heeft de samenwerking met Hollywood-icoon Brad Pitt hernieuwd voor hun koffiecampagne die in april 2024 start. Die samenwerking is een belangrijke mijlpaal voor De'Longhi, dat de koffie-ervaring wereldwijd blijft herdefiniëren.

Brad Pitt staat bekend om zijn talent en charisma en belichaamt verfijning en stijl. Daarom is hij de perfecte ambassadeur voor de premium koffiemachines van De'Longhi — met een gezamenlijke toewijding aan uitmuntendheid en passie voor de ultieme koffiebeleving.

De mediacampagne (gepland door Mediaplus, het media agency van de Serviceplan Group) toont Pitt met de koffiemachines van De'Longhi. Zo komt de naadloze mix van innovatie en elegantie die het merk kenmerkt goed naar voren. De campagne viert de kunst en het plezier van het koffiezetten voor iedereen, van espresso- tot latte-liefhebbers. Een videocampagne om bekendheid te vergroten en de doelgroep te overtuigen.
Back to top button
Close
Close