Flexmail in het land van Microsoft Dynamics CRM

De bioscoopgroep Utopolis Belgium (Norriq) doet beroep op het emailmarketing platform Flexmail om haar Microsoft Dynamics CRM te lanceren. Deze case study even bekeken...

post-image-3

Het verhaal begint bij een vraag vanwege Utopolis Belgium. De bioscoopgroep zoekt een structurele oplossing voor het beheer van haar klanten. Een activiteit die tot nu toe op een haast "voorhistorische" manier beheerd werd via Excel bestanden. Met andere woorden, de chaos waarin tal van bedrijven nog elke dag leven...

Om orde te brengen in die chaos besluit Utopolis beroep te doen het op het Microsoft Dynamics CRM systeem. De tool is in staat om alle data met betrekking tot de klanten in een centrale databank te beheren, terwijl de historiek van elk klantencontact bewaard blijft. De werkmethode heeft het voordeel dat alle data gecentraliseerd worden. Bovendien verzekert de Microsoft Dynamics Connector een soepele integratie van Flexmail in de CRM tool. "Voorheen zond Utopolis al zijn B2B mails via Outlook. Twee dagen waarin mijn inbox verdronk onder tientallen foutmeldingen en `out of office` meldingen. Ik had bovendien geen idee van het aantal mails die bij de spamfilters van mijn geadresseerden belandden, het aantal echt geopende boodschappen, doorgezonden, enz.", getuigt Annelies van Utopolis.

Door Connector van Microsoft Dynamics te integreren kan men gebruik maken van alle functies van Flexmail (concept, rapporten) terwijl de activiteiten bij de CRM tool automatisch geüpdate worden. De segmentatie is nu sterk vereenvoudigd...

Back to top button
Close
Close