Apps: een nieuw kanaal voor de "klantrelatie"

Neolane wil de mobiele marketingindustrie dooreen schudden door de mobiele toestellen te integreren in de andere CRM kanalen. En dit dankzij het "Mobile App Channel", de nieuwste tool om de content rechtstreeks in de apps te personaliseren... Uiteraard om de m-commerce aan te zwengelen!

post-image-3

U wil het potentieel verhogen van het cross-channel engagement, en het conversiegehalte van uw digitale campagnes? Dan zit u goed, want Neolane, uitgever van marketing oplossingen, heeft een vernieuwende oplossing uitgebracht die belooft de efficiency van mobiele apps te verhogen door ze in de cross-channel marketing strategieën te integreren. Concreet laat Neolane Mobile App Channel de marketeers toe om met twee hefbomen te werken: het verzenden van geïndividualiseerde push meldingen, en de personalisering van content in de app. Alle berichten zijn voortaan one-to-one gepersonaliseerd, en volledig afgestemd op de marketing database, om de consistentie van de inkomende en uitgaande campagnes bij alle kanalen te verzekeren.

Deze nieuwe oplossing wil met andere woorden de aankopen van mobiele gebruikers aanmoedigen, door de mobiele app van een bedrijf te integreren in zijn marketing database, doordat het uitvoeren van marketing campagnes geautomatiseerd wordt via push meldingen en content in de app die aangepast werd aan het individu, de context, en de plaats waar hij zich bevindt.

Volgens de uitgever zou Mobile App Channel geschikt zijn voor tal van conversational marketing strategieën (cross-channel marketing, trigger marketing), en biedt het de marketeers dus nieuwe mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld een push melding via de mobiele apps die voor iOS en Android ontwikkeld worden, het verzenden van contextuele en geolocale aanbiedingen, een analyse van de route die de klant volgt(vanaf de ontvangst van de push melding, tot aan de clicks in de app), of de meting van het responsgehalte van de apps-gebruikers.

Back to top button
Close
Close