Proxistore moderniseert zijn geolocale publiciteit

De Proxistore regie lanceert een nieuwe versie van zijn platform om zo de geolocale advertenties beter te kunnen valoriseren.

post-image-3

De nieuwe versie 4.0 van Proxistore kreeg een restyling en een frisse look terwijl het venster gewijd aan de adverteerder 10% meer ruimte krijgt. Het Proxistore logo verdwijnt geleidelijk om de indruk van co-branding met de adverteerder te vermijden, terwijl de plek benadrukt wordt waar de surfer gelokaliseerd werd.

Parallel met een betere zichtbaarheid van de "box", biedt de website van Proxistore voortaan de mogelijkheid om online packages per jaar aan te kopen. "Deze packs vergemakkelijken de toegang tot reclame op het internet, ook voor klanten die op dat vlak geen enkele ervaring hebben".

Ter herinnering, de Packs die Proxistore aanbiedt (Start, Boost en Prime) dienen vooral om de gebruiker naar het verkooppunt te lokken via twee soorten advertenties: afbeeldingen die gedurende 12 maanden verdeeld worden om de bekendheid van het verkooppunt uit te bouwen en te onderhouden, en kortere acties, die gedurende 2 weken verdeeld worden, om verkeer te genereren bij een speciale actie op het verkooppunt (solden, braderij, testrit, korting, enz.).

Back to top button
Close
Close