Hi-Media herstructureert zijn activiteiten

De regie Hi-Media reorganiseert zijn dienstenaanbod rond 4 activiteiten die sterk groeien. Iedere Business Unit zal voortaan werken met een eigen merk en speciale teams…

post-image-3
Hi-Media schijnt te hebben geleerd uit zijn laatste financiële resultaten.  Ter herinnering, de groep heeft onlangs aangegeven dat de groei van de omzet vooral afkomstig was van 4 segmenten in sterke groei (Programmatic Buying, Content Marketing, Video) of die in de nabije toekomst een sterke groei zouden kennen (Mobile).
Via deze nieuwe merken, technologieën en gespecialiseerde teams, biedt Hi-Media adverteerders zijn ruime ervaring en zijn innovatiecapaciteit om ze te begeleiden in de digitale marketingrevolutie.
De nieuwe structuur van de groep Hi-Media is voortaan gebouwd rond 4 gespecialiseerde units.
De Programmatic Buying (RTB) zal voortaan gebeuren onder het merk Adexchange.com, de Content Marketing of Brand Content zal gecommercialiseerd worden door de cel Magic, terwijl de expertise rond videoreclame gehergroepeerd word binnen FullScreen. De mobiele reclame zal worden ontwikkeld door de teams van Mobvious.
Volgens Hi-Media zal de nieuwe structuur Adexchange.com zich onderscheiden van de concurrentie door de implementatie van de technologie AppNexus, bestemd om adverteerders reclameoplossingen te bieden die zowel zijn gebaseerd op Real Time Bidding als op Private Slots, of nog Rich Media en retargeting.
De eenheid Magic, die zich concentreert op Content Marketing, is van plan om adverteerders reclameoplossingen te bieden die hun boodschap integreert binnen een specifieke site (producttesten, wedstrijden, sponsoring, enquêtes, enz.).
De cel Mobvious zal dan weer gebruik maken van de sterke vooruitgang van het gebruik van smartphones en tablets om adverteerders de mogelijkheid te bieden hun mobiele aanwezigheid te ontwikkelen via apps, mobiele sites en de promotie van mobiele campagnes.
Back to top button
Close
Close