Isobar lanceert de allereerste Twitter-campagne vanuit België

Isobar (Aegis Media) heeft deze dinsdag 17 september de allereerste Belgische "promoted" Tweet gelanceerd voor zijn Belgische klant Telenet. Hoewel het advertising platform van Twitter in België nog niet officieel toegankelijk is, slaagde Isobar erin een akkoord te sluiten met Twitter om deze eerste campagne vanuit Belgische bodem te lanceren.

post-image-3

Het objectief van de campagne was om zoveel mogelijk visibiliteit te creëren voor Rex & Rio: de twee extra pakketten met films, series en themazenders van Telenet. De Telenet klanten werden zodoende opgeroepen om al hun vragen betreffende dit nieuwe pakket via Twitter te stellen.

De campagne werd gericht naar de volgers van Telenet en de 35 meest invloedrijke Vlaamse Twitteraars. In totaal richtte deze campagne zich naar een doelgroep van 23.500 Vlaamse Twitteraars. Het succes zal gemeten worden met de CPE van Twitter, deze vergelijkt de kost met de engagements (Retweets, Mentions, Favours, Following en kliks op de url of de hashtag). Indien deze campagne haar vruchten afwerpt, zullen Telenet en Isobar in de nabije toekomst soortgelijke campagnes vaker inzetten.

Back to top button
Close
Close