idweaver aan de slag voor Leffe en Passendale

Met een website voor Leffe en een e-couponing actie voor Passendale brengt idweaver twee volledig verschillende realisaties uit. De ene dient vooral voor het imago van het merk, terwijl de andere de klant een kwalitatieve database biedt.

post-image-3

In het raam van zijn partnerschap met het reclameagentschap Air, Air-digital, mocht Leffe de befaamde brouwer Leffe verwelkomen als klant, dit ten koste van Emakina.

De marketing strategie van Leffe draait voortaan zowel offline als online rond de positionering van zijn bieren als producten van een hogere klasse, die geassocieerd worden met momenten van plezier die men met elkaar deelt.

Op vraag van Leffe heeft idweaver een wedstrijdsite gemaakt die past in dit grafische en semantische universum, zonder daarom het strategische aspect te verwaarlozen. Hier kunt u het project ontdekken.

"Geef je Passendale een brood cadeau"
Passendale heeft aan idweaver de uitwerking toevertrouwd van een website rond de e-couponing actie "Geef je Passendale een brood cadeau". Bij de actie, die in samenwerking met het merk Soubry op poten gezet werd, kunnen de gebruikers een kortingbon downloaden nadat zij een unieke code ingevuld hebben die zij kregen bij de aankoop van een Passendale product. Als compensatie worden de gegevens van de deelnemers verzameld via een formulier op de site, om zo de databank met prospecten en klanten van Passendale aan te vullen. Ontdek dit project hier.


Back to top button
Close
Close