Proxistore haalt 2,7 miljoen euro op en breidt verder uit in Europa en Noord-Amerika

Proxistore, marktleider in plaatselijke "displayreclame" op het internet, kondigt een nieuwe fondsenwerving aan voor een bedrag van 2,7 miljoen euro.

post-image-3
Deze operatie, die wordt georganiseerd rond de huidige aandeelhouders, privébeleggers en de G.I.M.B. (via haar filiaal Exportbru), heeft tot doel dochterondernemingen te openen in Nederland, Engeland, Spanje, Italië, Zwitserland, Canada en de Verenigde Staten, in New York en San Francisco om precies te zijn. 
 
"Gezien het succes in Frankrijk heeft Proxistore zijn "proof of concept" ruimschoots bewezen en aangetoond dat het in staat is buiten de Belgische grenzen te treden," benadrukt Bruno van Boucq, afgevaardigd bestuurder. "We zijn helemaal klaar om alle continenten te bestrijken met onze gepatenteerde geolokalisatietools. Wij bieden een heuse monetiseringsoplossing voor internetuitgevers met een fantastische gelegenheid om met plaatselijke adverteerders te communiceren". 
Back to top button
Close
Close