Qualifio viert zijn vierde verjaardag en drijft zijn internationale expansie nog op

Het bedrijf met vestigingen in Louvain-la-Neuve en Parijs ontwikkelt sinds 2010 een platform waarmee media, merken en agentschappen hun digitale publiek (web, mobile, Facebook) kunnen animeren en kwalificeren door middel van interactieve mechanismen bij  spelletjes, wedstrijden, quizzen, peilingen, verkiezingen, enz.

post-image-3

Qualifio werkt ook al samen met een mooie reeks spelers op de Belgische en ook de Franse markt. Via zijn kantoor in Parijs heeft het bedrijf immers verschillende contracten kunnen afsluiten met belangrijke mediaspelers: M6, RTL.net, Lagardère Active, Radio France, Groupe Marie-Claire, de Mondadori magazines, Radio Classique, de groep Reworld Media, …

De merken en agentschappen in Frankrijk blijven niet achter, Qualifio heeft immers samenwerkingen afgesloten met Carrefour, SNCF-Voyages, TBWA-Dan, het agentschap Mazarine Digital, enz.

In Nederland versterkt Qualifio zijn aanwezigheid door een nieuwe commerciële vestiging in Rotterdam, met Fairetal als partner. Daar bestaan al samenwerkingen met de media AD.nl, De Volkskrant en Het Parool.

Reden genoeg om zijn vierde verjaardag met een glimlach te vieren, zoals Serge Rappaille en Olivier Simonis, medeoprichters van het bedrijf, bevestigen: “Qualifio is de favoriete technische partner geworden van grote media, merken en agentschappen voor het animeren van het publiek en het verzamelen en kwalificeren van profielen. Onze oplossing telt vandaag op zijn pagina’s bijna 10 miljoen unieke bezoekers per maand via de websites en de apps van onze klanten.”

Om deze Europese expansie te ondersteunen heeft Qualifio zijn team versterkt met de komst van 5 mensen: Quentin Paquot en Isaline van der Straten bij marketing en business development, naast Javier Daza, Pierre Marot en Xavier De Cock voor de technische ontwikkeling.

Back to top button
Close
Close