HiMedia Belgium start met digitale audioreclame

TargetSpot, de internationale audio-reclameregie, heeft met HiMedia een exclusieve overeenkomst getekend voor de commercialisering van de reclamespots op het Belgische bereik van zijn webradio's Radionomy.

post-image-3

Het Radionomy-netwerk bestaat uit meer dan 10.000 radio's en is toegankelijk via zijn website, zijn mobiele applicaties en via tal van radiolijsten zoals in iTunes of TuneIn. In België tellen we meer dan 2 miljoen luisteruren per maand met 40% luisteraars in Vlaanderen, 35% in Brussel en 25% in Wallonië.
HiMedia ontwikkelt de commercialisering op nationaal en lokaal niveau.  De adverteerders kunnen hun consumentendoelgroep nauwkeurig bepalen volgens demografische en geografische criteria en volgens hun luistervoorkeuren en nog tal van andere criteria, waardoor campagnes op maat kunnen worden gemaakt.
"Wij zijn zeer verheugd een voortreffelijke partner als HiMedia te hebben gevonden om onze digitale audioruimte in België te commercialiseren. TargetSpot opent hiermee een bijkomend grondgebied in Europa, naast Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Spanje. Dit partnership met HiMedia is een verstandige keuze omdat de regie over de kwaliteiten beschikt om zich juist te positioneren voor de verkoop van premium en kwaliteitsvolle formats." Eric van der Haegen, Directeur Europe TargetSpot
"HiMedia België heeft steeds een pioniersrol vervuld als het erop aankomt het digitale reclameaanbod te diversifiëren. De komst van TargetSpot biedt een reële gelegenheid om niet alleen ons display-, mobile- en videoaanbod te vervolledigen, bovendien zijn we helemaal mee met de evolutie die de consumptie van digitale media kent. Vincent Delmotte, Country General Manager HiMedia Belgium.

Back to top button
Close
Close