RAAK: EmailGarage evolueert naar 100% e-mailmarketing agency

Bedrijven die professioneel met e-mailmarketing bezig zijn, waren al vertrouwd met de diensten en het e-mailmarketingplatform van EmailGarage. Begin februari 2015 werd het bedrijf omgedoopt tot RAAK, een full-service agency voor de strategische, creatieve en operationele begeleiding van e-mailmarketingcampagnes.

post-image-3

Onder de nieuwe noemer RAAK wil het e-mailmarketing agency bedrijven en merken opnieuw outside the inbox doen denken. Het helpt hen e-mailprogramma’s te ontwikkelen waarin de klant of prospect centraal staat. Met e-mails die hen persoonlijk aanspreken en met een relevant aanbod dat hen bereikt wanneer zij er het meest voor open staan.
Zo wordt e-mailmarketing een kostenefficiënt proces dat de marketing- en businessdoelstellingen van de klant nastreeft.

Een full-service e-mailmarketing agency
EmailGarage stond vooral bekend als ontwikkelaar van een veelzijdige e-mailmarketingtool, ondersteund door een reeks geavanceerde e-marketingservices. RAAK draait de zaken om. Voortaan biedt het agency gerichte e-mailmarketingservices aan, gaande van strategie en advies over design en beheer tot rapportering en analyse van de resultaten. Uit dit dienstenpakket stelt de klant zijn persoonlijke serviceportfolio samen. Die zet RAAK in op elk relevant marketingkanaal, via het e-mailplatform dat de klant zelf kiest. Deze unieke aanpak zorgt voor een betere merkbeleving, sterker engagement en meer conversie.

Back to top button
Close
Close