Emakina Group voegt Spaans digitaal agentschap Bubblegum toe aan partnernetwerk

Emakina Group en het Spaanse digitaal agentschap Bubblegum kondigen hun samenwerking aan. De overeenkomst geeft Emakina bijkomende lokale kennis binnen de Spaanse markt, wat van pas komt bij internationale projecten. Een tweede voordeel is Bubblegum’s indrukwekkend palmares op het vlak van medische communicatie.

post-image-3

Het in Barcelona gevestigd bureau staat al twee jaar op rij op de eerste plaats in de Aspid-rangschikking voor Spaanse agentschappen actief in gezondheidscommunicatie. Bubblegum ontving in 2014 in het bijzonder veel bijval voor zijn campagnes voor Novartis, dat in Spanje werd verkozen tot adverteerder van het jaar in de farmasector. Bubblegum heeft daarnaast ook Sanofi, Almirall, Merial, Danone en Ipsen op zijn referentielijst staan.

Het multidisciplinaire digitale team van Bubblegum bereidt ondertussen al zijn eerste project voor met Emakina en er lopen ook een aantal verkoopscontacten.

Rodney Bunker, oprichter van Bubblegum, bevestigt de samenwerking enthousiast: 'Dit is een veelbelovende stap voor ons. Wij integreren een netwerk dat ons toelaat om wereldwijd campagnes te leveren. Ook versterken we onze digitale mogelijkheden én ons bereik in B2C communicatie.

Karim Chouikri, CEO van Emakina Group voegt eraan toe: "Voor Emakina is dit partnerschap op de Spaanse markt een mooie aanvulling op onze wereldkaart van partners; het maakt dat we onze klanten nog beter internationaal kunnen bedienen. Dit is een nieuwe logische stap in de uitwerking van de internationale strategie van de groep. "

Back to top button
Close
Close