Verover de harten van je klanten op Delaware Consulting’s Customer Experience Day!

De hele wereld is vandaag geconnecteerd. En producten van over de hele wereld zijn slechts een muisklik verwijderd. Hoe kunnen bedrijven vandaag de hoge verwachtingen van de consument inlossen? Hoe kunnen ze de harten van hun klanten winnen?

post-image-3

Tijdens de tweede editie van Customer Experience Day onthult Delaware Consulting de geheimen van een gelukkige en langdurige klantenromance. Van liefde op het eerste gezicht tot blijvende verbintenis: onze experts gidsen je door vier sleutelmomenten in de customer journey:

  • Interest: Hoe maak je een goede eerste indruk die blijft nazinderen?
  • Action: Bouw aan de relatie met je klant.
  • Commitment: Toon hoeveel je om hem of haar geeft met uitstekende service.
  • Advocacy: Liefde is er om te delen, bijvoorbeeld via sociale media.

Waar wacht je nog op? Zet de eerste stap naar deze unieke love story. Registreer je vandaag nog!

Back to top button
Close
Close