Multiscreen Strategie: de reële waarde van een mobiele klik

Het belang van mobile blijft stijgen. Dit is geen nieuws, we spreken hier al maanden over. Vandaag is deze stijging meer dan een alleenstaand feit en het is tijd dat adverteerders zich daaraan aanpassen.Terwijl desktop stagneert, blijft mobile boomen. Hoe kan u zich voorbereiden? Hoe de waarde van een mobiele klik begrijpen? Ontdek het hier.

post-image-3

Op het eerste zicht lijkt mobile veel te kosten en weinig op te leveren... Maar is het wel de werkelijkheid die te zien is in de resultaten?

Hoe vaak per dag gebruikt u uw smartphone om een opzoeking te doen? De smartphone, meer een tool dan een accessoire geworden, helpt ons dagelijks met het maken van beslissingen.

Stel dat u op straat wandelt en u krijgt honger. Wat doet u? U haalt uw smartphone boven en zoekt een lekker restaurant in de buurt. Daarna begeeft u zich effectief naar dat restaurant.

De werkelijkheid is: geen enkele conversie of gewenste actie werd online geregistreerd, maar offline is er wel degelijk iets gebeurd. Deze mobiele klik en zijn indirecte waarde negeren zou niet rendabel zijn.

Ook al is het vandaag niet makkelijk om cross device acties te meten, laat uw webmetrics tool u wel toe om de eerste stappen in die richting te nemen.

Het is tijd om te stoppen met te kijken naar vanity metrics, en uw gegevens correct te interpreteren om ze te gebruiken voor verdere ontwikkelingen van uw business. Dit zal u helpen om uw (toekomstige) klanten tegemoet te komen.

Wilt u meer weten over hoHet belang van mobile blijft stijgen. Dit is geen nieuws, we spreken hier al maanden over. Vandaag is deze stijging meer dan een alleenstaand feit en het is tijd dat adverteerders zich daaraan aanpassen.Terwijl desktop stagneert, blijft mobile boomen. Hoe kan u zich voorbereiden? Hoe de waarde van een mobiele klik begrijpen? Ontdek het hier.

Hoe u resultaten concreet kan analyseren? Neem dan zeker contact met ons op!

Back to top button
Close
Close