De Kwanko-groep versnelt zijn uitbreiding

Met de groei van 30% van zijn omzetcijfer tegenover het eerste trimester 2014 lanceert de groep een ambitieus aanwervingsplan en heeft hij grootse plannen.

post-image-3

De Franse groep Kwanko, specialist in de verspreiding en het beheer van reclamecampagnes op het web en mobiele toestel, kent bij ons en in het buitenland een snelle uitbreiding. De groep zet een omzetcijfer neer van 46,6M€ in 2014, en een stijging met 30% in het eerste trimester 2015 in vergelijking met het eerste trimester 2014. Een succes dat, onder andere, verklaard wordt door de recente lancering van een nieuw aanbod en de geslaagde opening van nieuwe kantoren in het buitenland.

Kwanko is reeds aanwezig in 18 landen; het lanceert vandaag een ambitieus rekruteringsplan waarbij het een veertigtal aanwervingen voorziet in verschillende landen in Europa, Azië en Latijns-Amerika.

Versnelde ontwikkeling in Frankrijk en het buitenland
Als belangrijke speler in op performantie gebaseerde publiciteit heeft de Kwanko-groep in 2014 een omzetcijfer gerealiseerd van 46,6M€, wat neerkomt op 25% groei tegenover 2013. De balans van het 1e trimester 2015 toont een groei van 30% tegenover het 1e trimester 2014.

Na de geslaagde lancering in twee sleutelmarkten, Mexico en Rusland, en de opening van filialen in Milaan, Hamburg en Istanboel is de Kwanko-groep van plan om zijn aanwezigheid in Europa meer uit te bouwen met de opening binnenkort van kantoren in Brussel.

Een ambitieus aanwervingsplan
De Kwanko-groep is van plan 44 personen aan te werven verspreid over het jaar, in verschillende landen van Europa, Azië en Latijns-Amerika,  in belangrijke profielen: full stack ontwikkelaars, Country Managers, Account Managers, Sales Managers en Business Developers.

De vacatures omvatten zo een brede scala aan functies, met 39% commerciële functies, 14% technische functies, 27% account management en 16% support functies. Deze vacatures zullen voor 39% in Frankrijk liggen en voor 61% in het buitenland.

"Ons moto: innovatie. Onze prioriteit: voortdurend naar de markt luisteren en anticiperen op de behoeften van onze partners. Dankzij deze twee drijfveren kunnen wij nieuwe klanten aantrekken vanuit de vier uithoeken van de wereld, gemotiveerd door een perspectief op snelle uitbreiding", zo verklaart François Bieber CEO van Kwanko.


Back to top button
Close
Close