DigitasLBi Belgium lanceert BrandLive om de interessepunten van de gebruikers aan het licht te brengen

Real-time marketing wordt niet enkel meer berekend in het aantal "like` op Facebook, "retweet" op Twitter, of views op YouTube. Het gaat nu om het engageren van de gebruiker, hem ertoe leiden om aankoopbeslissingen te nemen door bij elk contactpunt met hem een waarde te creëren.

post-image-3

Vandaag hebben niet alle reclameagentschappen en -bedrijven zich aangepast aan deze vereisten van de real-time marketing.

Met experts in marketing, community management strategie en andere vaklui in de digitale marketing wil BrandLive een compleet pakket tools en diensten aanbieden die de merken van pas kunnen komen. De relevante conversaties rond verschillende producten opsporen, in real time content creëren die aan het doelpubliek aangepast is, de waarde van een product verhogen door het doelpubliek meer te betrekken, dat is wat DigitasLBi wil aanbieden via dit platform met real-time nieuws.

Volgens José Fernandez, CEO van DigitasLBi België, leidt de opkomst van sociale media, het mobiele toestel en de technologie tot een radicale verandering in de manier waarop merken en mensen communiceren en media verbruiken. Met dit nieuwe platform kunnen merken hun publiek elke dag begrijpen en engageren. De interessepunten van de gebruikers worden in real time aan het licht gebracht, en de merken kunnen dan waarde creëren uitgaande van de kwaliteiten van de producten die zij in de schijnwerper wensen te zetten. Merken zoals Samsung, Nissan, hebben het al ingevoerd.

http://www.brandlive.be

Back to top button
Close
Close