Ketchum Brussel ontving bij de SABRE Awards EMEA gelukwensen voor zijn laatste Samsung-campagne

Ketchum Brussel behaalt de prestigieuze Golden Sabre award voor zijn #aPearForAnApple campagne voor Samsung, die uitgeroepen werd tot de beste campagne in de Benelux.

post-image-3

Bij de jaarlijkse uitreiking van de SABRE Awards EMEA heeft Ketchum Brussel de prijs gekregen voor de beste campagne in de Benelux. De campagne #aPearForAnApple, waarvan de inhoud bedacht werd door Cowboys, werd tot winnaar verkozen omwille van zijn creatieve benadering en sociale relevantie.

Verleden jaar augustus, tijdens het embargo van Rusland tegen de Belgische appels en peren, heeft Samsung een peer geschonken voor elke tweet met de hashtag #aPearForAnApple. Een ferme opsteker voor de perenkwekers in België. De virale campagne verspreidde zich snel op Twitter. De hashtag werd in totaal bij 3400 tweets geteld in meer dan 40 landen. De campagne werd snel opgepikt door de grote Belgische media.

De volledige lijst met winnaars vindt u op de site van Holmes Report

 


 

Back to top button
Close
Close