Ralph Vankrinkelveldt, hoofdredacteur van La Dernière Heure, zal de directie van het agentschap Tapptic vervoegen

Ralph Vankrinkelveldt zegt de perswereld vaarwel voor een nieuwe verrassende uitdaging

post-image-3

Hij is zijn carrière begonnen in de muziek, met de oprichting van de winkelketen Extrazone (60 winkels in België). In 2002 stapt hij over naar het mobiele door verschillende producten met succes te ontwikkelen waaronder het merk SMS CASH. In 2007 vervoegt hij de groep IPM als Product Manager van de website dh.be, en na amper 2 jaar aan het hoofd van de site wordt hij Hoofdredacteur van het hele merk DH (kranten, radio, web, mobiel).

Na 8 jaar bij IPM en een niet volkomen vlekkeloze balans met het falen van de lancering van DH Radio en de synergie van web en print, die binnen de redactie nog niet voltooid is, gaat hij deze nieuwe uitdaging aan en vervoegt hij het agentschap Tapptic als adjunct CEO. Bij het agentschap zal hij verschillende verantwoordelijkheden dragen waaronder die van strategische ontwikkeling in België en op de Europese markt.

Back to top button
Close
Close